tiistai 25. huhtikuuta 2017

Olen Jumalan lapsi / Fredrik Wislöff



Olen Jumalan lapsi / Fredrik Wislöff

Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä. Joh. 1:12

Minä otan sinut vastaan, Jeesus. Sydämeni ovi on avoinna. Tule sisään. Siten saan oikeuden ja voiman tulla Jumalan lapseksi.
 Niin yksinkertaista se on - niin käsittämättömän suurta armoa. Suurempi kunnia ei voi kohdata pientä ihmislasta. Minä kurja syntinen, joka ansaitsisin sen, että työntäisit minut pois ikiajoiksi, minä saan olla sinun lapsesi, Jumala, Sinä haluat olla isäni ja minä saan omakseni kaikki lapsen oikeudet.
 Mitä enemmän tätä ajattelen, sitä suuremmoisemmalta se tuntuu. Mutta niin on kirjoitettu, ja sen täytyy siis olla totta. Se koskee minuakin. Tänä hetkenä minua ympäröi taivaallisen Isäni rakkaus. Hän näkee minusta rajattomasti huolta. Hän kurittaa ja kasvattaa minua, johdattaa minua ja huolehtii minusta niin suuressa kuin pienessä.
 Kiitos, hyvä Jumala. Olen onnellinen lapsi.

Rukouskirjani / Fredrik Wislöff

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti