maanantai 24. syyskuuta 2018

Fredrik Wislöff/ Kuin äiti-



KUIN ÄITI-

Niin kuin äiti lohduttaa lastaan,
niin minä lohdutan teitä Jes.66:13


Lapsi tietää, minne pitää mennä, kun on tapahtunut jotain ikävää.
Mitä se lieneekin, äiti osaa auttaa ja lohduttaa. Äidin sylissä itku pian tyyntyy ja ikävä unohtuu.
 Tiedän myös, minne minun on mentävä, kun asiat menevät vastoin minun mieltäni. Tulen sinun luoksesi, taivaallinen Isäni. Sinä et torju minua luotasi. En tunne häiritseväni sinua, enkä tulevani sopimattomaan aikaan. Et pidä murheitani mitättöminä pikkuseikkoina. Osoitat minulle ymmärtämystä ja rakkautta. Kaikkein mitättömimmänkin asian saan tuoda eteesi.
 " Niin kuin äiti lohduttaa lastaan, niin minä lohdutan teitä", sinä sanot.
 Niin minä tulen - tänä iltana niin kuin niin monta kertaa ennen. Ikävyydet unohtuvat, kun saan olla lähelläsi. Rakkautesi antaa minulle mielenrauhan ja minä saan levon luonasi.
 Kiitos rakas Isä avoimesta sylistä.

Fredrik Wislöff/ Rukouskirjani


2 kommenttia:

  1. luin äsken kesän ajalta tähän päivään asti tekstejäsi, ja voi kuinka ne sattuivat niin suoraan minun tilanteeseen puhumaan. On ollut rankka syksy ja Jumala on joutunut kovasti minua herättelemään, että olen tajunnut taas heittäytyä Jumalan armoon.

    VastaaPoista
  2. Kiitos rakas Piia viestistäsi. Olin itse tullut lohdutetuksi, niin jaoin, millä Jumala minua puhutellut, lohduttanut ja rohkaissut.

    2. Korinttolaiskirje 1
    3 Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
    4 joka lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat.

    Jumalan armon varassa jaksamme. Ja Taivaallisen Isän lapsina saamme luottaa rakkauteensa ja huolenpitoonsa.
    Siunausta ja Isän huolenpitoa sinulle ja rakkaillesi! Rukouksissa olet ollut.

    VastaaPoista