torstai 4. elokuuta 2016

Rauhan ajatukset / Fredrik Wislöff


Rauhan ajatukset / Fredrik Wislöff - Rukouskirjani

Minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra; rauhan, eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.  Jer. 29:11

 
Sinä, armollinen Jumala, olet käsittämätön suuruudessasi ja rakkaudessasi.
Maapallon miljardien asukkaiden joukosta sinä muistat minut, viheliäisen, pienen ihmislapsen. Kukaan ei ole sinulle liian vähäpätöinen.
 Sinä et jää neuvottomaksi. Tiedät, mitä ajattelet. Suunnitelmasi on laadittu, ja ellen itse poikkea siitä, ei mikään mahti maailmassa voi estää sitä toteutumasta.
 Sinä ajattelet rauhan, etkä turmion ajatuksia. Mikään paha ei kohtaa sitä, joka on sinun suojeluksessasi. Senkin, mikä meistä voi tuntua raskaalta, sinä sovitat suunnitelmaasi ja muutat parhaaksemme.
 Tiedän siis että se, mikä minulle on tapahtunut, ei ole onnettomuutta, vaan osa rauhan ajatuksiasi. Sinä annat minulle tulevaisuuden ja toivon. Rakkautesi ympäröi koko elämäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti