maanantai 26. lokakuuta 2015

Hän tietää, mitä tarvitsen

Hyvää ja siunattua alkavaa syksyistä viikkoa rakkaat ystävät!

Tuli aamulla mieleeni taas, että Taivaan Isä tietää tarpeemme ja näkee meidät ja ajatuksemmekin ja jokaisen huokauksenkin. Jeesus opetti rukoilemaan Matteus 6 luvussa; Isä meidän...

Laitan tänne tämän päivän luvun Fredrik Wislöffin kirjasta,joka puhuu myös tästä.


Hän tietää, mitä tarvitsen 

Teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette. Matt. 6:8

Sinä, Jumala, tiedät, mitä minä tarvitsen. Sinä olet Isäni ja huolehdit minusta joka suhteessa. Sinä tunnet kaikki tarpeeni. Sinä tunnet ne jopa paremmin kuin minä itse. Minun on myönnettävä, että "en tiedä, mitä minun pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi". Mutta sinä tiedät sen. Ja se riittää. Toisinaan pyydän rukouksessa itselleni sellaista, mikä ei ole minulle ollenkaan hyödyksi. Silloin sinä annat minulle jotakin muuta. Ja se on silloin aina parempaa. Kiitos, Hyvä Jumala, taivaallinen Isäni, että pidät niin hyvää huolta minusta. On turvallista tietää, että sinä vartioit minua ja annat minulle juuri sen mitä tarvitsen. Silloin minun ei tarvitse määrätä, miten sinun tulee kuulla rukoukseni. Se on sinun vallassasi. Sinä annat minulle juuri sen, mikä on minulle hyväksi. Niin sinä tänäänkin annat minulle sen mitä tarvitsen ja täytät kaikki tarpeeni. Kiitos, kiitos, rakas taivaallinen Isäni.

Fredrik Wislöff/ Rukouskirjani




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti