perjantai 4. tammikuuta 2019

Sinulle

                        Kukka sinulle!



Vuoden alkuun laitan tänne Urho Muroman (Iltavartio) tekstiä sinulle, minulle, kaikille-

 Tule Jeesuksen kasvojen eteen. Tyhjennä siinä koko sydämesi. Pura koko kuormasi. Kerro koko asiasi. Herra on lempeä ja hyvä. Hänen ilonsa on saada antaa anteeksi ja pyyhkiä pois synnit. Uskoudu Hänelle uudestaan ja saat nähdä, että kaikki on taas tuleva hyväksi. Katso, miten Jeesus kuvaa taivaallisen Isän mielenlaatua katuvaa syntistä kohtaan. Isä odottaa lastansa portilla. Isä näkee lapsensa jo ennen kuin tämä hänet huomaa. Isä se on, joka juoksee vastaan. Isä sulkee syliinsä ja suutelee hellästi. Näin tahtoo Herra sinullekin. Jumalan sydän on täynnä armoa ja rakkautta kaikkia katuvaisia kohtaan. Hän ei tahdo muistella hairahduksiasi ja lankeemuksiasi, vaan saada uudelleen armahtaa sinua. Älä jää niin kauas. Tule lähemmäksi. Painu rukoukseen. Ja puhu kaikki Jeesukselle. Katso, miten lempeästi Hän katselee sinua. Hän tahtoo sinua armahtaa. Annathan?

Urho Muroma

Runsasta siunausta tähän vuoteen jokaiselle päivälle!

2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi aivan yllättäen, kun googlettelin Spurgeonin tekstejä.
    Olen tässä lukenut useamman postauksen ja sisimpäni yhtyy näihin sanoihin ja teksteihin.
    Itse olen kamppaillut ihmispelon ja sydämen kovuuteni kanssa ja Herran armo on alkanut kirkastua myös minulle. Paljon olen lukenut ja miettinyt samoja asioita näistä eri suuntauksista ja opeista jotka vie pois vanhan aikaisen ristin sanoman luota. Kuinka yksinkertainen onkaan se sanoma rististä. Ei tarvitse olla tämän maailman viisautta tai koulutusta, että sen voi ymmärtää.
    Tällä hetkellä on vaikeuksia perheen keskellä kun ollaan eri mieltä raamatun totuuksista, Herraan luottaen eteenpäin.
    Asun myös kuopiossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle kommentista.
      Moni uskoisin,ja toivon mukaan arvioi opetuksia.Aikamme on aika sekava ja moni hämmentyy, kuin minä itsekkin.
      Ihana on vanha yksinkertainen sanoma rististä todella. Jumalan sanaan saamme luottaa.
      Siunausta sinulle ja perheellesi! Muistin rukouksin.

      Poista