tiistai 15. marraskuuta 2016

Tie on valmis! Jumalan sanaa, jaekortteja ja mietteitäni.

Tänä aamuna laskeutui sydämmelle Raamatusta joitakin jakeita taas minulle muistutukseksi ja laitoin ne sanat jaekortteihin:

Jeesus valmisti tien, tie on valmis!





 Hengen hedelmä


Kiitos rakkaat ystävät esirukouksistanne!  
Väliin on vaikeampia päiviä,  kuten eilen; kivut ja uupumus meinasi masentaa. Väliin hyviä päivä runsaasti. Tänään ollut iloa ja rauhaa taas runsaasti. Oli iloa myös leipoa pizzaa,valmistaa kanakeittoa, viikata pyykkejä ja muita arjenaskareita. Ja vielä iloa tehdä noita jaekorttejakin. Toivon osaavani kiittää kaikista päivistä, ne on kaikki Jumalan lahjaa! Ja armo riittää! Kaikki on Isän kädessä, joka meitä rakastaa, väsyneitä kantaa, heikkoja vahvistaa, uupuneita hoivaa jne.

Sitä niin tahtoisi auttaa toisia, eikä pysty sairauksien vuoksi, mutta Herra muistuttaa, että rukouksin voimme auttaa suuresti! 

Kuukauden aikana eniten luettuja sivuja blogissani olleet: Kootut runot (ylivoimaisesti suosituin sivu), Per Olof Malkin raamatunopetus, Mietelauseet ja Luontokamera ( luontokamera ei päällä nyt talvella).

Toivon päiviinne runsasta siunausta!



 5. Moos. 33:27
Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret.


 Joh. 10:28
Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. 



Ilm. 7:17
 13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti