perjantai 1. tammikuuta 2016

Jumalan siunausta ja rauhaa tälle alkaneelle vuodelle 2016

Jumalan siunausta tälle vuodelle rakkaat ystävät ja lähimmäiset! Ja lämmin kiitos!
Muutama ajatus kuvin ja sanoin sydämmeltä tämän uuden armon aamun aikana.


" Tapahtukoon Sinun tahtosi Isä tänäkin vuonna"

 




 "Herramme on elämän puu,hauraita maan ei suojaa muu.
Pieninkin näin ravinnon saa, uskoamme puu kannattaa.


Oksina puun kasvamme näin, kasvomme nostamme valoa päin.
Yhteys on tie heikkojen, Kristuksen ystävien."


 ( Viinipuu laulusta)




 




Turvatkaa Herraan joka aika
 
Ps. 62

2 Jumalaa yksin minun sieluni hiljaisuudessa odottaa, häneltä tulee minulle apu.
7 Hän yksin on minun kallioni, minun apuni ja turvani: en minä horju.
8 Jumalassa on minun apuni ja kunniani. Minun väkevyyteni kallio, minun turvani on Jumala.
9 Turvatkaa häneen joka aika, te kansa; vuodattakaa hänen eteensä sydämenne. Jumala on meidän turvamme. Sela.


Jes. 26:4
Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio. 




Herra siunatkoon sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti