lauantai 13. tammikuuta 2024

Tärkeitä asioita, joita omalla sydämelläni

 



Olen miettinyt asioita, mitä koen tässä ajassa ja tällä hetkellä tärkeimmäksi elämässä? Näitä on ollut hyvä ajatella.

Ensimmäisenä mieleeni nousi iankaikkisen elämän lupaus, Jeesuksen Kristuksen sovitustyön tähden, yksin armosta. Siitä myös ylläoleva jaekortti. 

Ja on myös tärkeää pysyä Kristuksessa, tärkeää on valvominen ja rukous. Hyvin tärkeää on myös pysyä totuudessa, pitäytyä Sanaan.



Kristuskallio kestää ja Jumalan sanan runsaat lupaukset antavat voimaa jaksaa tässä ajassamme. Eläminen lähellä Jeesusta, arjen keskellä, tuntuu itselleni tärkeältä tällä hetkellä, lepääminen armon käsivarsilla ja kasvaminen hänen tuntemisessaan ja armossa.

2. Pietarin kirje 3:18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.

_________________________________________

Armo-kantaa lehtisessä 1/2024 on ystävien ajatuksia, jotka ovat myös omaa sydäntä lähellä ja sain iloa, rauhaa, rohkaisua ja lohdutusta heidän jokaisen kirjoituksista, kuvista ja runoista! Suosittelen lukemaan ja miettimään niitä asioita.

Nuo tässä postauksessa kirjoitetut omat ajatukseni sain jakaa Armo kantaa lehtiseen.

Toivotan oikein siunattua ja armollista vuotta teille kaikille ja kiitos paljon lukijoille ja ystäville!

Lea

Joh. 14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.

2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?

3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.


2 kommenttia:

  1. Kiitos rohkaisusta! Raamatun Sanaa ja rukousta tässä ajassa tarvitaan enemmän kuin koskaan. Eksytykset tulee ovista ja ikkunoista sisään sellaisella voimalla, jollei perustukset ole kunnossa ja ihminen ei valvo OMAA vaellustaan, niin huonosti käy. Jatketaan Sanan lukua ja rukousta toinen toistemme puolesta. Ja kehottakaamme ja rohkaiskaamme toinen toistamme pysymään lujina sillä perustuksella joka on Jeesus Kristus! Siunausta!
    Terveisin Piia, Tampereelta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Piia! Kiitos myös sinun rohkaisuista ja rukouksistasi! Totta puhut, tarvitsemme Raamatun sanaa ja rukousta.
      Aamulla sydämelle muistui Jeesuksen sanat.
      "Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
      Siunausta!

      Poista