tiistai 29. syyskuuta 2015

Poimittu runo

Kaunista aurinkoista syysaamua rakkaat lukijat!



Seuraava ystävän runo puhuu minulle omaa kieltään aikamme hengellisyydestä.
Ristin sanoma jää ikävän usein syrjään .

On rauha nyt. Sairauteni ja kipuni on Isäni kädessä ja saan olla rakastettu näin ja luottaa, että elämäni on Jumalan kädessä. Hän tietää, tuntee ja näkee minut. Ja sinut. Ole turvallisella mielellä.

Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.2. Kor. 12:9

Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää Ps. 51:19





Sinä et vaatinut terveyttä.
Kovia ovat ihmisen ohjelmat
ja yritykset itse parantua.
Nyt olen löytänyt oikean tien.

Särkynyttä, murtunutta vahvistat.
Yhä heikkoa ja sairasta hoidat.
Suitsevaista kynttilänsydäntä
et käy koskaan sammuttamaan
vaan suojaat tuulia vastaan.

Sanot:"Lohduta rakkaitani
sillä lohdutuksella mitä saat."
Olemme vieraantuneet heikkoudelle.
Ja juuri kipujen keskelle
lähetit oman Poikasi ristille.

Hänen haavoissaan on parannus.
Rangaistuksen otit jo pois.
Rauhasi ja leposi lahjoitit.
Rakkautesi virtaa ja hoitaa.


 Runo  Ceta Lehtniemi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti